Tulevaisuus. Se kuulostaa jotenkin kaukaiselta. Vaikka ei se ole. Koko ajanhan me elämme menneisyyden tulevaisuutta. Miten oudosti sanottu. :D Mutta siis. Jos nyt ajatellaan tulevaisuutta käsitteenä, joka tarkoittaa tästä hetkestä noin 10 vuoden jälkeistä aikaa.

Silloin olen 23-vuotias. Olen käynyt lukion ja päässyt ylioppilaaksi. Olen aloittanut graafisen alan opinnot. Asun kerrostalossa/rivitalokin käy poikaystäväni kanssa. Kun me molemmat ollaan saatu opinnot päätökseen ja työpaikat saatu, muutetaan pieneen omakotitaloon. Mennään naimisiin sitten, kun siltä tuntuu. Joskus kolmekymppisenä tahdon kaksi lasta. Tyttöjä molemmat, tai tyttö ja poika. :D Heh.

Nojoo. Mä luulisin, että toi mun "tulevaisuudenkuva" saattaa toteutuakin. Mä en ole kovin kunnianhimoinen. Mulle riittä tollanen perin tavallinen elämä.

Millaisena te näette tulevaisuutenne? Mitä siihen kuuluu? Nyt siis keskustelua aiheesta tulevaisuus. :D