Mary haastoi minut kertomaan itsestäni 7 totuutta. Minun pitäisi myös haastaa 7 ihmistä kertomaan itsestään 7 totuutta, mutta luulen, että kaikki, jotka täältä "tunnen" ovat jo tehneet tämän.  En siis lähetä tätä eteenpäin. :)

1. En tunne itseäni vielä kovin hyvin. Koko ajan opin lisää itsestäni, mutta silti en osaa olla oma itseni joka tilanteessa. Ehkä se johtuu siitä, etten ole vielä löytänyt omaa itseäni. Mietin usein, kuka ja mikä minä olen. Millainen minä olen. Mitä minä teen oikein, mitä väärin.

2. Inhoan henkisistä tunteista eniten sitä tunnetta, kun tiedän tehneeni jotain typerää, olen sanonut jotain jollekin pahasti enkä ole pyytänyt anteeksi, tai olen unohtanut tehdä asian, josta on sovittu jonkun toisen kanssa.

3. Fyysistä tunteista kamalimman koen noin kerran kuussa. Joudun sairauteni takia käymään verikokoeissa kerran kuussa. En pelkää sitä tunnetta, kun se neula pistetään ihon läpi, vaan sitä kammoksun, kun neula vedetään pois ihosta. Jos miettisin tuota tunnetta usein, oloni saattaisi oikeasti tulla huonoksi.

4. Syön usein liikaa ja liian usein, mutta silloin kun olen joutunut olemaan syömättä kauan, nautin nälän tunteesta.

5. Pidän kirjoista, jotka ovat ns. kevyitä. Kirjoissa saa olla surua, onnettomuutta, epäonnistumista jne, mutta pitää myös olla iloa, onnea, naurua jne. Kirjan tunnelman pitää olla sopiva, jotta pidän siitä.

6. Odotan innolla sekä kauhulla koulun alkua.

7. Jos saisin muuttaa itsessäni tai elämässäni yhden asian, se ei olisi se, että olisin sopivan painoinen ja nätti. Minä tahdon yhtä asiaa enemmän kuin mitään muuta: ystävän.