Toivottavasti ne, jotka eivät (vielä ainakaan) ole nettiriippuvaisia,  tajuaisivat parhaan kykynsä mukaan  välttää tätä kamalaa, mutta kuitenkin ihanaa ns. "sairautta". Itse olen antanut itseni luisua nettiriippuvuuteen. Ja siitä kun tuntuu olevan niin himputin moisen vaikee päästä eroon. Olen tajunnut itse tämän asian oikein kirkkaasti, vähän aikaa sitten en vielä myöntänyt sitä ittelleni, mutta nyt kyllä myönnän ihan helposti, että olen riippuvainen netistä. Turhauttavaa, kun pihalla on mitä kaunein ilma ja muutenkin pitäisi liikkua paljon, ja mää en saa persustani irti tietokoneen edessä olevasta mukavasta tuolista... Koneella tulee vietettyä päivittäin sellaset 2-8 h...

Voisin ihan hyvin pyytää äiteetä ja isää pyytään mut koneelta tasan tunnin kuluttua, kun olen sinne mennyt. Ja sitten vähän niinko pakottaan lenkille. Mut ei ne sitä tee, kun en pyydä. Ja mulla ei oo siihen minkääntapasta selkärankaa, et pyytäsin. Netti on saanut mut tosi pahasti koukkuun itteensä. Kun netille antaa ns. pikkusormen, se vie kohta koko käden.

Jos täällä on joku, joka on nettiriippuvainen, voit kommentoida ja kertoa omia kokemuksias. Ja jos tääl on joku, joka on selvinnyt nettiriippuvaisuudesta, niin olisi ihan hirmuisen kiva, jos kommentoisit ja kertoisit, miten pääsit netistä eroon.