Kesä saisi tulla jo. Odotan lähinnä lomaa ja kaikkia ihania lomatekemisiä, joista pimeinä talvi-iltoina haaveillaan. Tahtoisin, että kesä kestäisi nyt tavallistakin kauemmin, tai no, ei niillä ilmoilla niin väliksi, mutta se loma. Saisi olla kaksi kertaa pitempi, niin olisin minäkin tyytyväinen. Eh, edes vähän pitempi kuin 2 kuukautta ja muutama viikko. Vaikka 3 kuukautta.

Miksi näin? Toki aina toivotaan, että loma kestäisi kauan, mutta... En tahdo, että syksy tulee ja koulu alkaa. Yläaste, en tahdo aloittaa yläastetta. Mulla menee kyllä koulu hyvin, sitä ei voi kieltää, mutta mulla ei ole kavereita koulussa. Tainojoo, kaikki meidän luokkalaiset on omissa kaveriryhmissään, vaikka periaatteessa olemmekin kaikki luokan tytöt paljon yhdessä. Kaikki luokkalaiseni, niin tytöt kui pojatkin ovat mulle ystävällisiä ja mukavia. Tuntevat mut jo sen verran hyvin, että tietävät, että olen kovin herkkä loukkaantumaan ja surustumaan. Pelkään, että yläasteella mua aletaan kiusata, koska olen oikeasti ylipainoinen, en-niin-kovin-nätti, hiljainen ja ujo. En käy luokkalaisillani kylässä. Viimeksi olen käynyt jollain kylässä parisen vuotta sitten. Pitävät mua varmaan ihan jonain jälkeenjääneenä nörttinä, jolla ei ole omaa elämää. Sellaisena hiljaisena hiirulaisena, joka dataa kaikki illat koneella, opiskelee hullunlailla kokeisiin jaja.
En mä sellanen oikeasti ole. Mä en vaan pysty olemaan koulussa se oma hullu ja hauska ja äänekäs ja tuttavallinen itseni. Ei tuu mitään.

Uskon kuitenkin, että yläaste menee siinä kuin ala-astekin, vaikka sitä vähän pelkään... Toivottavasti näin sitten oikeasti meneekin. :>